صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تلاش برای کاهش محرومیت سنگین محمدی

  • کد خبر: ۲۳۳۶۵۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
محرومیت شش جلسه‌ای کمیته انضباطی علیه مهرداد محمدی، باشگاه استقلال را برآن داشته تا نامه‌ای در راستای کاهش محرومیت این بازیکن تنظیم کند.  

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تلاش است محرومیت مهرداد محمدی را که به حکم کمیته انضباطی شش جلسه از همراهی استقلال در بازی‌های فصل بعد محروم است را کاهش دهد. درهمین راستا قرار است بعد از اینکه با محمدی قرارداد جدیدی به امضاء رسید و باشگاه استقلال لیست نهایی بازیکنان جدید را از جوادنکونام اخذ کرد، نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند و خواستار کاهش میزان محرومیت مهرداد محمدی شود.

درهمین راستا مسئولان باشگاه استقلال پیش نویس نامه‌ای را آماده کرده‌اند تا پس از جلسه با سرمربی آبی‌ها و صحبت درباره خرید‌ها و تمدیدی‌ها، به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا شاید محرومیت سنگینی که برای محمدی درنظر گرفته شده کاهش یابد.

باشگاه استقلال معتقد است که محمدی درآن شرایط که استقلال قهرمانی را از دست داده، نباید وارد چالش مصاحبه می‌شده و به دلیل اینکه چندان از لحاظ روانی آماده نبوده، مصاحبه تندی علیه ارکان فدراسیون فوتبال انجام داده است. به هرحال باشگاه استقلال قصد داردتلاش خود را در این راستا انجام دهد، اما اینکه تلاش آبی‌ها به نتیجه برسد یا خیر روشن نیست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.