صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علاقمندان کتاب و کتابخوانی با حضور در تالار قدس سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در حرم مطهر امام رضا (ع)، گردهمایی نوای مهر هشتم را رقم زدند.

جواد لگزیان | شهرآرانیوز، در این گردهمایی که یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ به ابتکار مرکز خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها برگزار شد، تمامی دوستداران کتاب و صدا در یک فضای معنوی طرح بزرگ تولید کتاب‌های صوتی و پادکست در کتابخانه مرکزی حرم مطهر را آغاز کردند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به تقارن این گردهمایی با روز بزرگ و پرفضیلت عرفه، شکر عملی صدای خوب را کار برای امام رضا (ع) دانست و تاکید کرد: هر کس با هر توانایی که دارد باید قدر حضور و خدمت در این آستان مقدس را بداند و یکی از زیباترین کار‌ها خدمت با صدای نیک در جهت هدف والای ترویج کتاب است.

 در ادامه دکتر سیدعباس مرجانی، مدیر فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس، گفت: گفت بیش از دویست نفر از سن هشت تا شصت و هشت سال در گام نخست این طرح برای تولید کتاب صوتی همکاری خود را با خادمیاری شروع کردند و ما به امید خداوند یکتا با تمام توان از همه این نیرو و اخلاص برای تولید محصولات فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

در پایان صداپیشگان برگزیده یک متن مذهبی و معنوی اجرا کردند و مسابقه‌ای جالب با حضور استاد علیرضا یونچی نیز بین شرکت‌کنندگان برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اعطا شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.