صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرگ جوان زاهدانی پس از دستگیری+ جزییات

  • کد خبر: ۲۳۴۶۵۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان درخصوص فوت یک مرد پس از دستگیری به اتهام تولید مواد مخدر صنعتی و حین ارتکاب جرم توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در زاهدان خبر داد.

در جزئیات این خبر آمده است: «با اخذ گزارش محلی و رصد و اشراف بر فعالیت‌های گسترده ۲ نفر با هویت‌های معلوم در زمینه تولید و توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهر زاهدان، واحد پلیس مبارزه با مواد مخدر با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

در کارگاه تولید شیشه که در پوشش منزل مسکونی بود، ۲ متهم با مشاهده ماموران در حال امحای مواد تولیدشده بودند که در همین حین به دلیل نشت گاز سمی ناشی از مواد مخدر صنعتی، هر دو متهم دچار گازگرفتگی حاد شده که پس از انتقال به مقر به سرعت به مرکز درمانی اعزام و برابر گزارش پزشکی یکی از متهمین فوت نمود.

در بازرسی از کارگاه مقدار ۱۰۰ لیتر مایع محلول شیشه، ۳۲ کیلوگرم شیشه برای توزیع و یک قبضه سلاح تپانچه کشف و ضبط گردید.

همچنین اخبار برخی رسانه‌ها در خصوص فوت متهم در بازداشتگاه مقرون به صحت نبوده و برابر اطلاعات متهم دیگر پرونده که در این خبر آمده است، فرد ذکر شده در اثر گازگرفتگی ناشی از امحای شیشه فوت شده است».

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.