صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستون آیینه‌ای اسرارآمیز بار دیگر مشاهده شده است. طبق گفته اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس این‌بار در مسیر پیاده روی لاس وگاس در نوادا.

شهرآرانیوز - پلیس لاس وگاس روز سه‌شنبه در پستی در فیس‌بوک تصویری از این مونولیت منتشر کرد. این ستون آیینه‌ای یادآور ستون‌هایی است که مدت کوتاهی پس از کشف یک ستون نقره‌ای ۱۰ فوتی در اواخر سال ۲۰۲۰ در سرتاسر جهان ظاهر شدند. سازه‌های مشابهی هم در کوه کالیفرنیا، جنگلی در رومانی و جزیره وایت در سواحل جنوبی انگلستان دیده شدند. حتی در ایران هم مونولیت‌هایی مشابه دیده شد.

از سال ۲۰۲۱ سرعت مشاهده این سازه‌ها تا حد زیادی کاهش یافت، اما در ماه مارس امسال، یکی از آن‌ها در بالای تپه‌ای در ولز مشاهده شد

البته کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند ستونی که در مسیر پیاده روی لاس وگاس یافت شده، جدید نیست. یکی از کاربران گفته: «هر کسی که در سمت غرب زندگی می‌کند آن را دیده است».

خیلی‌ها تصور می‌کنند این ستون هم یک اثر هنری از هنرمندی ناشناخته است، تصوری که درباره ستون‌های قبلی هم وجود داشت.

دیوید زویرنر، مجموعه‌دار، در سال ۲۰۲۰ ادعا کرد که این ستون‌ها کار مجسمه‌ساز فقید، جان مک کراکن، است و به نوعی پس از مرگ او در سال ۲۰۱۱ نصب شده است. او بعداً این نظریه را پس گرفت و گفت: «وقتی با دقت عکس‌ها را ببینید متوجه می‌شوید که آن‌ها نمی‌توانند کار جان باشند. او یک کمال گرا بود.»

یک طراح هنری به نام تام دانفورد در دسامبر ۲۰۲۰ ادعا کرد که ستون جزیره وایت را صرفاً برای سرگرمی ساخته است. باید دید درباره مونولیت جدید چه تئوری‌هایی مطرح می‌شود. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.