کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال از رئیس‌جمهور آینده چه درخواست‌هایی دارند؟ درباره زیردریایی بدون خدمه Manta Ray دارپا + ویدئو رفع مشکلات فضاپیمای «وویچر ۱» و ارسال دوباره اطلاعات به زمین iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محققان دانشگاه هاروارد از احتمال وجود فرازمینی‌ها در زمین خبر دادند!

  • کد خبر: ۲۳۳۴۳۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
محققان دانشگاه هاروارد از احتمال وجود فرازمینی‌ها در زمین خبر دادند!
چه می‌شود اگر یک تمدن فرازمینی، فناوری ناشناخته خود را در پایگاه‌هایی در اعماق زمین پنهان کرده باشد، و احتمالاً روزی به صورت بشقاب پرنده یا به شکل انسان‌های معمولی ظاهر شود؟

شهرآرانیوز - در یک مقاله جدید که احتمالاً در جامعه علمی باعث ایجاد بحث‌های زیادی خواهد شد، تیمی از محققان دانشگاه هاروارد و دانشگاه فناوری مونتانا حدس می‌زنند که مشاهده نپدیده ناهنجار ناشناس» (UAP) که اساساً منظور از آن بشقاب پرنده‌هاست ممکن است منعکس‌کننده فعالیت‌های موجودات هوشمندی باشد که به صورت مخفیانه در اینجا روی زمین (مثلاً در زیر زمین) و یا محیط‌های نزدیک آن (مثلا ماه) پنهان شده‌اند و یا حتی در میان ما زندگی می‌کنند (مثلاً به عنوان انسان).

اگر برای شما واقعی‌بودن این جملات سؤال است باید بگوییم جملات بالا نقل قول مستقیم از این مقاله علمی است. شکی نیست که محققان اذعان می‌کنند که این ایده که فناوری‌های فرازمینی در زمین مخفی شده باشند یک فرضیه بسیار عجیب و غریب است که احتمالاً اکثر شک و تردید بسیاری از دانشمندان را برمی‌انگیزد. با این حال، بسیاری استدلال می‌کنند که این نظریه، کاملاً سزاوار یک توجه واقعی است.

علاقه پرسنل نظامی به مشاهده یوفو‌ها در دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این توجه تابستان گذشته به اوج خود رسید، زمانی که افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی، دیوید گروش، در مقابل کنگره شهادت داد و ادعا کرد که ایالات متحده قبلاً یک فضاپیمای بیگانه را به عنوان بخشی از یک برنامه چند دهه‌ای یوفو‌ها به دست آورده است.

حتی ناسا در‌های خود را به روی محققان باز کرده است تا اشیای مرموز و پر سرعتی را که خلبانان نظامی طی سال‌ها مشاهده کرده‌اند واکاوی کند. اما چند وقت بعد از آن پنتاگون گزارش داد که هنوز هیچ مدرکی از حیات فرازمینی پیدا نکرده است.

با این حال، این گزارش، پژوهشگران هاروارد را از کار خود منصرف نکرده است. در مقاله آن‌ها، طیف وسیعی از احتمالات مورد بحث قرار گرفته که هر کدام عجیب‌تر از دیگری است.

اولین آن‌ها این است که شکلی باقیمانده از تمدن انسانی باستانی و بسیار پیشرفته هنوز در اطراف ما وجود دارد و حتی ما را مشاهده می‌کند. دوم اینکه یک گونه هوشمند مستقل از انسان در گذشته‌های دور تکامل یافته است، که احتمالاً شامل دایناسور‌های هوشمند می‌شود و اکنون حضور خود را از ما پنهان می‌کند. سوم اینکه این ساکنان پنهان زمین از سیاره یا دوره زمانی دیگری به اینجا سفر کرده‌اند؛ و چهارم که از همه تعجب‌آورتر می‌تواند باشد این است که در این مقاله گفته شده این ساکنان ناشناخته زمین بیشتر از آنکه در حوزه فناوری پیشرفته باشند، حالتی جادویی دارند و محققان آن‌ها را به «فرشتگان زمینی" تشبیه می‌کنند.

آن‌ها می‌نویسند که مشاهده بشقاب پرنده‌ها و ابزار آلات دیگر آن‌ها مانند گوی‌ها که به نظر می‌رسد برای ورود/خروج به نقاط دسترسی بالقوه زیرزمینی، مانند آتشفشان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌تواند شواهدی باشد که این موجودات مرموز نه به سمت این محیط کشیده شده بلکه در واقع در این نقاط مانند پایگاه‌های زیرزمینی یا زیر آب ساکن هستند.

این روزنامه  از مایک گالاگر، نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا نقل می‌کند که سال گذشته به دنبال شهادت گروش اظهار داشت که یکی از توضیح‌ها برای مشاهده بشقاب پرنده‌ها ممکن است «تمدنی باستانی باشد که در تمام این مدت در اینجا پنهان بوده و به طور ناگهانی در حال حاضر خود را نشان می‌دهد».

محققان به همین جا بسنده نکرده‌اند و حتی پیشنهاد داده‌اند که این موجودات مرموز ممکن است شکل‌های متفاوتی از پستانداران یا حتی خزندگان به خود بگیرند.

فراتر از سکونت در اعماق زمین، آن‌ها حتی حدس می‌زنند که این گونه مرموز حتی می‌تواند خود را در ماه پنهان کند یا در هنر ترکیب شدن به عنوان انسان تسلط داشته باشد، نظریه‌ای عامیانه که الهام بخش آثار علمی تخیلی بی شماری است.

توضیح دیگری که توسط اخترفیزیک‌دان پر حاشیه دانشگاه هاروارد یعنی آوی لوب ارائه شده، نشان می‌دهد که تمدن‌های باستانی دیگر ممکن است در سیاره‌هایی مانند مریخ یا زمین زندگی می‌کرده‌اند، اما میلیاردها سال از هم فاصله دارند و بنابراین از یکدیگر بی‌خبر بوده‌اند.

البته، همانطور که دانشمندان اذعان می‌کنند، همه این‌ها فرضیه‌های هستند که شایسته است با شک و تردید فراوان مورد بررسی قرار گیرند.

محققان دانشگاه هاروارد در نتیجه گیری مقاله خود نوشته‌اند: «ممکن است بسیار غیرممکن باشد، اما امیدواریم این مقاله نشان بدهد که با این حال باید تمام این فرضیه‌ها روی میز نگه داشته شوند، زیرا ما به دنبال درک رمز و راز تجربی پیرامون پدیده‌های ناهنجار ناشناس هستیم».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->