صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشست کمیسیون سامان‌دهی اتباع خارجی استان خراسان‌رضوی به ریاست استاندار خراسان‌رضوی و با هدف بررسی آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی و اقدامات انجام‌شده در استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان‌رضوی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده کلیه اعضای کمیسیون در حوزه سامان‌دهی اتباع و مهاجرین خارجی در استان، بر ضرورت اجرای مصوبات بیست‌و‌پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی کشور تأکید کرد.

یعقوبعلی نظری در ادامه، به تشریح برخی مؤلفه‌های سامان‌دهی اتباع و مهاجرین خارجی با اولویت اشتغال و اسکان پرداخت و از دستگاه‌های عضو کمیسیون خواست مؤلفه‌های پیشنهادی را بررسی کرده و پس از کارشناسی تخصصی، پیشنهادات خود را ظرف دو هفته آینده به این کمیسیون ارسال کنند.

وی در ادامه، بر تعیین تکلیف هرچه‌سریع‌تر موضوع اتباع موسوم به «کد»۶ تأکید کرد و همچنین خواستار تسریع در پاسخگویی به استعلامات فرزندان مادرایرانی‌ از سوی دستگاه‌های امنیتی استان شد.

منبع: صداوسیما

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خواهشمندیم در موضوع دادن شناسنامه به فرزندان مادر ایرانی نهایت دقت وپیگیری وحساسیت به دور از عجله و جوهای سیاسی و...صورت پذیرد ودرقوانین موجود بازنگری لازم انجام شود تا شاهد سوءاستفاده اتباع خارجی فرصت طلب دراین زمینه نباشیم ضمن اینکه این قضیه باید کوتاه وموقتی وبرای کسانی با شرایط خاص باشدنه برای همه اتباع خارجی ونه برای همه زمانها
ناشناس
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
ای شاالله روزی برسه ایران از افغانی پاک بشه،الهی آمین
امیرحسین
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
شما مسئولین هر موقع به یک چیزی نزدیک میشوید حرف از فرزندان مادر ایرانی می‌شود. خجالت بکشید. مسئولین ناکارآمد.