به گزارش شهرآرانیوز، حجتالاسلام رضا عزتزمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کشور، امروز (۳۱ خرداد) در دیدار با نماینده ولیفقیه در خراسانجنوبی، بیان کرد: وقتی وارد حوزه تبیین میشویم، مهمترین مسئله، رساندن حرف به همه آحاد جامعه است و ذهن همه افراد جامعه مورد خطاب قرار میگیرد و باید گرههای ذهنی آنان باز شود.
وی بیان کرد: این دایره وسیعی که مورد خطاب امام جامعه است و دستگاه تبلیغ را با این حجم مخاطب روبهرو میکند، نیازمند خلاقیتها و نوآوری و ایجاد ظرفیتهایی است که در واقع انقلاب اسلامی فرصت آن را در اختیار دستگاه تبلیغ قرار داده است.
حجتالاسلام عزتزمانی ادامه داد: رویکردها و خلاقیتها و طراحیهای روبهجلو طوری باید چیده شود که قدرت دسترسی به امور جامعه را پیدا کنیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه گفت: با ایجاد شبکههای فکری و طراحیها و استفاده از ظرفیت فعالان رسانهای و حوزوی، به دنبال این هستیم تا در دو حوزه محتوا و قالبها و روشها حرکت کنیم.
وی با اشاره به میهمانی بزرگ غدیر عنوان کرد: امسال در بیش از ۳۰۰ شهر به طول ۲۹۰ کیلومتر، شاهد برگزاری میهمانی بزرگ برای امیرالمؤمنین علی(ع) در روز عید غدیرخم خواهیم بود.
حجتالاسلام عزتزمانی در پایان، در خصوص طرح «زندگی آیهها» گفت: این طرح یک فناوری برای ایجاد ظرفیت اتصال مردم با قرآن است و یک نگاه اعتقادی دارد و حدود ۳۰ دستگاه در اجرای آن مشارکت داشتند و ۴۵ میلیون نفر ۳۰ آیه از آیات قرآن کریم را حفظ کردند و با آن ارتباط گرفتند.