چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور

  • کد خبر: ۲۳۴۵۹۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور
به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از اجرای ویژه‌برنامه‌های حمایتی از اقشار خاص و ایتام سادات در دهه ولایت و امامت خبر داد.

جعفر رئیسیان‌زاده گفت: به‌مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اقدامات حمایتی از اقشار خاص با همکاری کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: جشن بزرگ «باباعلی» با موضوع یتیم‌نوازی و تفقد از فرزندان یتیم با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور برگزار می‌شود که برنامه محوری این جشن روز جمعه، اول تیرماه، با حضور ۳۵۰۰ یتیم در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد اجرا خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی توضیح داد: برنامه بعدی، تکریم یک هزار و ۱۴۰ خانواده سادات سراسر کشور شامل خانواده شهدا و جانبازان نمونه، اساتید حوزه تربیتی و ورزشی، سادات دارای بیماری صعب‌العلاج و سادات محروم توسط خادمین و اهدای هدیه به‌مناسبت عید غدیرخم به این افراد خواهد بود.

رئیسیان‌زاده ادامه داد: این برنامه در مشهد برای ۱۱۰ خانواده اجرا شده و بسته‌های معیشتی شامل سبد میوه، شیرینی و هدایای کودکان، به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه «سفره‌های علوی» هم گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، یک میلیون وعده غذایی برای پذیرایی از گروه‌های آسیب‌دیده اجتماعی یا گروه‌های خدمتگزار اجتماعی به صورت مشارکتی، انجام خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در طرح «ایران؛ خانه حضرت‌رضا علیه‌السلام» که در دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود، به ۵۰۰ محفل خانگی، اقلام غذایی مانند برنج و روغن جهت پخت ۵۰ هزار وعده غذایی تبرکی جهت توزیع در جشن‌های محلی و حاشیه شهر اهدا می‌شود.

رئیسیان‌زاده بیان کرد: برنامه بعدی ما اجرای طرح «مهر درخشان» با موضوع اعزام یک هزار و ۲۰۰ نفر از سادات محروم زیارت‌اولی به مشهد مقدس و پذیرایی سه‌روزه از آنان در این شهر خواهد بود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از بهره‌برداری از سامانه اهدای بسته‌های حمایتی در قالب فروشگاه اینترنتی اختصاصی در ایام دهه ولایت خبر داد و گفت: در قالب این سامانه، اولین اقدام ارائه بن خرید البسه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به دو هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام استان سیستان‌و‌بلوچستان و خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->