صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی: گفت: وقوع زلزله ظهر امروز جمعه در شهرستان کاشمر به برزگی ۳.۸ ریشتر موجب نگرانی مردم شده و به همین دلیل ایجاد ظرفیت اسکان اضطراری بدون محدودیت و بنابر اعلام نیاز فرماندار شهرستان انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید علی منیری افزود: ساعت ۱۴ و ۲۹ دقیقه امروز جمعه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، بار دیگر شهرستان کاشمر را لرزاند.

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی و واکنش سریع هلال‌احمر به منطقه و تشکیل جلسه مدیریت بحران گفت: همه ۱۲ نفر مصدوم که به هلال احمر مراجعه داشتند در حین فرار از زلزله و ترس ناشی از آن دچار مصدومیت شدند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: منازلی که در زلزله قبل آسیب دیده‌ بودند، خالی از سکنه هستند و به مالکان اطلاع‌رسانی شده بود که در خانه نمانند.

منیری افزود: افرادی که خانه‌هایشان در زلزله خراب شده‌ بود به طور تجمیعی در کمپ‌هایی در پارک‌ها، فضاهای باز و سالن‌های مدیریت بحران اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: همچنان ارایه خدمات به مردم شهرستان کاشمر با حضور نیروهای هلال احمر در حال انجام است و تیم های سفیران حمایت روان (سحر) در شهرستان فعال و فضای دوست دار کودک را برپا کرده اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.