اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آسیب به ۲۰ مدرسه شهرستان کاشمر در زلزله اخیر

  • کد خبر: ۲۳۵۰۲۴
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
آسیب به ۲۰ مدرسه شهرستان کاشمر در زلزله اخیر
زلزله ۲۹ خردادماه در این شهرستان خراسان رضوی به ۲۰ مدرسه آسیب کلی یا جزیی رسانده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛حجت الله شریعتمداری اظهار کرد: ۱۰ مدرسه در کاشمر به طور کلی آسیب دیده اند و نیازمند تخریب و نوسازی کامل هستند و ۱۰ فضای آموزشی نیز به علت آسیب ناشی از زلزله باید ترمیم و تعمیر شوند.

وی بیان کرد: مدارس تخریب شده همان فضای‌های آموزشی فرسوده بودند که بار‌ها اعلام شده که نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند و نوسازی آنها در دستور کار قرار داشت.

فرماندار کاشمر با اشاره به پس لرزه ۳.۸ ریشتری دیروز در این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت اسکان اضطراری در روستا‌های شهرستان افزایش یافته و مردم دیشب نیز بواسطه استفاده از فضا و هوای مطبوع و هم ملاحظه بابت وقوع پس لرزه در فضای باز ماندند و تفریح کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ وعده غذای گرم برای ظهر و شب توسط موکب‌ها و هیات‌های مذهبی و آستان قدس رضوی در روستا‌های آسیب دیده از زلزله کاشمر طبخ و توزیع می‌شود.

شریعتمداری گفت: روستا‌های "زنده جان"، "کسرینه"، "محمدیه"، "سرحوضک"و"حاجی آباد" بیشترین خسارت را دیده اند، لذا توصیه کرده ایم مردم تا ایمن‌سازی مکان‌های آسیب دیده در چادر‌ها اسکان یابند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->