صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم اختصاص یافت.
به گزارش شهرآرانیوز، سید کمالدین شاهچراغی، مدیرکل پشتیبانی ورفاه شهرداری مشهد اظهارکرد: در کنار بخشودگی عوارض کسب و کار در سه ماهه اول سال ۹۹ و تخفیف ۵۰ درصدی اجاره املاکی که در اختیار شهرداری است و سایر مصوبات حمایتی شورای شهر اقدامات دیگری از سوی معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در این خصوص انجام شده است.

وی گفت: همچنین در راستای تقدیر از اقدامات کارگران خدمات شهری و کادر درمانی و پزشکانی و پرستاران فعال در حوزه مقابله با ویروس کرونا حدود ۴۰ هزار کارت هدیه در میان آن‌ها توزیع شده است.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخورداراشاره کرد و ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظرگرفته شده است که در حال توزیع در مناطق محروم و کم برخوردار شهر است.

شاهچراغی افزود: با توجه به کمبود ماسک درابتدا خط تولید ماسک از سوی شهرداری مشهد راه اندازی و روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک عادی و فیلتر دارد تولید و میان مراکز درمانی و کارگران خدمات شهری توزیع می‌شود.
همچنین در ادامه این نشست تعدادی از شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات حوزه‌های خود درخصوص مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه دادند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک شهروند
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
سلام میخوام بدونم ایا انتهای بلاوار شهرستانی یا صیاد شیرازی جزئ از حاشیه شهر نیست شهردار منطقه 9 نمیدونه چقدر بی بضادعت توی این منطقه است که حتی برای اجاره ونون شب موندن
مخاطب گرامی پیامتان در روزنامه شهرآرا 27 فروردین ، صفحه 4 ، ستون حرف مردم چاپ شده است. موفق باشید . روز خوش