صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از بالا تا پائین شهر، هرکجا را نگاه کنیم، چشم ما به ستادهای مختلف کسانی می افتد که آخر همین هفته با رای اعتماد یا عدم اعتماد مردم مواجه خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تنها ۶ روز تا انتخابات ریاست جمهوری در ایران باقی مانده است و تمامی نامزدها در اقصی نقاط کشور، با راه اندازی ستادهای تبلیغاتی، به دنبال تبیین شعارهای خود و دعوت از مردم برای حضور در این انتخابات هستند.

در بین ستادهای دایر شده در مشهد، سهم ستادهای مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی از مخاطبان و طرفداران خود، بیشتر از ۳ نامزد دیگر است و مسئولان هر ستاد نیز سعی در جلب آرای دومین کلانشهر کشور به نفع نامزد مورد تائید خود دارند.

آنچه در ستادها مشاهده می شود، همراهی نسل های میانسال و جوان به عنوان آئینه تمام قد دیروز و امروز تلاش برای ایجاد مشارکت گسترده ملی در امر انتخابات است و ستادهای جوانان و دانشجویی نامزدها، مشتریان پروپاقرص تری دارد.

آنطور که مسئولان ستادها عنوان کرده اند، تمامی هزینه های جاری تبلیغات اعم از مکان ستاد، تبلیغات، نیروی انسانی و.... به شکلی داوطلبانه و رایگان و در واقع به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ملی مدیریت می شود.

حال باید دید در پایان این انتخابات زودتر از موعد، کدامیک از نامزدهای این میدان بزرگ سیاسی، وارد ساختمان پاستور خواهد شد و سکان قوه مجریه را در دست خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.