۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی

  • کد خبر: ۲۳۵۱۸۷
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی
اکنون آنچه اهمیت دارد، صیانت و مرزبانی از سیره شهید رئیسی در فرصت مهم و خطیر انتخابات است.

برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در تیرماه امسال خارج از جدول زمانی انتخابات کشور است و این انتخابات به‌دلیل حادثه تلخ شهادت شهدای خدمت، رئیس‌جمهور، شهید آیت‌ا... رئیسی، قرار است در ۸‌تیر‌ماه برگزار شود. اکنون آنچه اهمیت دارد، صیانت و مرزبانی از سیره شهید رئیسی در فرصت مهم و خطیر انتخابات است؛ زیرا اگر این سیره در بستر جامعه ایرانی و اسلامی حفظ شود، یک تجدید میثاق ماندگار است و اگر به‌هر‌دلیلی غفلت و تزلزلی در این مسیر اتفاق بیفتد، به‌ناچار منتظر پیامد‌ها و خسارت‌های عمیق و گسترده‌ای برای ملت و کشور خواهیم بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد انتخابات و سیره شهید رئیسی از زوایای مختلف جای توجه و اهتمام دارد که به برخی آنها اشاره شده است:

 شکوه با‌عظمت و کم‌نظیر مردم ایران و جهان در مراسم تشییع و احترام و بزرگداشت شهدای خدمت و شهید رئیسی یک حماسه عظیم است که در ترجمان خدمات و تلاش‌ها و محبوبیت شهید جمهور به‌مناسبت شهادت این خادم‌الرضا (ع) در سراسر کشور و بسیاری از کشور‌های جهان به نمایش گذاشته شد.

 باوجود مظلومیت این انسان بزرگوار و خدمتگزار با‌ارزش، صمیمی و مخلص، حادثه تلخ و خسارت‌بار شهادت این عالم مجاهد فرصتی شد تا بسیاری از ویژگی‌ها و خدمات گسترده و تلاش‌های بی‌وقفه رئیس‌جمهور مردمی به مردم کشور و اسلام معرفی شود.

 انتخابات روز جمعه ۸‌تیرماه به لحاظ الزامات قانونی و مقررات توسط مجریان و ناظران برنامه‌ریزی شده است تا در موعد مقرر با نظم و شکوه برگزار شود.

متولیان و مسئولان ضمن تشکر بابت اقدام سریع برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری انتخابات در کمتر از چهل روز پس از واقعه شهادت، ضرورت دارد تمام تأکیدات، مراقبت‌ها و ملاحظات شهید آیت‌ا... رئیسی در روند اجرای انتخابات برای سلامت و امنیت انتخابات توجه لازم بشود.

کاندیدا‌های محترم از هر سلیقه، گروه و جناح سیاسی که هستند، بدانند آرای مردم و ارادت آنها به رئیس‌جمهور شهید و جامع‌الاطراف در بی‌‎‌نظیرترین شکل آن در مقابل چشم همه مردم جهان در سطح کشور و منطقه و کشور‌های مختلف اعلام شد و تبیین و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای در پیام تسلیت و فرصت‌های مختلف به‌ویژه بیانات مراسم سالگرد امام‌خمینی (ره)، خط اصلی مطالبات مردم و کشور مشخص شده است و مورد تأیید و مقبول شده و آزمونی است تا کاندیدا‌ها طرح و برنامه و تیم و سازمان متناسب با تداوم‏ خط خدمتگزاری به مردم و تعالی کشور بر مدار سیره شهید آیت‌ا... رئیسی ارائه کنند و خادمی صادق و صالح در صحنه انتخابات برای رساندن کشور به قله‌های سربلندی و موفقیت باشند.

از طرف‌داران، هواداران و فعالان ستاد‌های انتخاباتی نامردها، درخواست دارم دو نکته مورد عنایت بیشتری قرار بگیرد؛ یکی مراقبت بر رعایت اخلاق و فرهنگ سالم و منطقی انتخابات به‌ویژه با یادآوری و بازخوانی و تکثیر و انتشار خاطرات درس‌آموز شهید رئیسی در دو دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگر اینکه خط اصلی مطالبات مردمی اولویت‌های کشور که در حضور غرورآفرین مردم اعلام و تأیید شده است و در بیانات رهبر عزیز دقیق تبیین شد و نگذارید از محافل و ستاد‌های تبلیغاتی، آدرس‌های غیرصحیح و نادرست و حاشیه‌ساز به مردم و جامعه منتقل و معرفی شود.

اما مردم عزیز که حماسه‌ساز و افتخارآفرین بوده و خواهند بود و اصلی‌ترین و قوی‌ترین و برترین ترجمان را از شخصیت و سیره و خدمات شهید آیت‌ا... رئیسی با اشک و حضور باشکوهتان به نمایش گذاشتید، الان هم مشارکت حداکثری و هم تأکید و انتشار شاخص‌ها و ملاک‌های سیره شهید جمهور از مهم‌ترین مسئله‌های میدان حماسه مردم بزرگوار ایران است که ان‌شاءا... ۸‌تیرماه به عنوان یک حماسه عظیم مردم ایران و به یاد شهید آیت‌ا... رئیسی در تاریخ ایران ثبت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->