صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی

  • کد خبر: ۲۳۵۲۷۵
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه حفظ فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی که در دل آن بسیاری از ارزش‌ها، اخلاق‌مداری و تقدس خانواده وجود دارد، باید به صورت جدی پشتیبانی شود، اظهار کرد: در کنار ارتقاءی این فرهنگ، باید نقص‌ها و آسیب‌ها مورد اصلاح و درمان قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در توئیتی نوشت: حفظ فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی که در دل آن بسیاری از ارزش‌ها، اخلاق‌مداری و تقدس خانواده وجود دارد، باید به صورت جدی پشتیبانی شود و در کنار ارتقای آن، نقص‌ها و آسیب‌ها مورد اصلاح و درمان قرار گیرد.

وی در ادامه، آورده است: جزیره قشم که به دلیل شرایط ویژه کسب‌وکار مردان، شکل‌وشمایل زنانه به خود گرفته است، از رویداد‌هایی با مشارکت خانواده‌ها استقبال کرده و مردم خوب این منطقه برای حفظ و تحکیم خانواده و ارتقای سطح فرهنگ آن پای کار آمده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نوشته است: کارگروه خانواده و بازی، خانواده و سلامت، خانواده و محیط زیست، و خانواده و مهارت‌های زندگی با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی در این جزیره فعال شده است و از برنامه‌های خانواده‌محور پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.