صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند

  • کد خبر: ۲۳۵۹۷۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
نماینده مردم مشهد در مجلس دوازدهم گفت: از مردم ایران و مشهد دعوت می‌کنم که با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند، بهترین تصمیم را اتخاذ کنند و به نامزد اصلح رأی دهند.

علی‌اصغر نخعی راد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: از مردم ایران و مشهد دعوت می‌کنم که با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند؛ بهترین تصمیم را اتخاذ کنند و به نامزد اصلح رای دهند.

وی با اشاره به تاثیر مشاکرت مردم، افزود: حضور مردم موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که حاصل تلاش‌های شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعین حرم است و از طرفی انتخاب اصلح موجب می‌شود که ۴ یا ۸ سال افرادی روی کار بیایند که امین، دلسوز و بابصیرت باشند، مشکلات کشور را به بهترین نحو ممکن حل کنند و پس از پایان دو دوره آینده با مشکلات اندکی مواجه باشیم همچین شاهد رشد و تعالی کشور در تمام زمینه‌ها باشیم.

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم در ادامه گفت: نظام ما شامل دو بخش جمهوری و اسلامی است که جمهوریت آن همین حضور مردم است و اسلامی بودن آن نیز دامنه نظام است که براساس تکالیف دین و احکام قرآن شکل گرفته است که بهترن نوع حکومت در جهان است و امروز در حال الگو شدن در جهان هستیم چرا که دموکراسی و مردم سالاری ما واقعی است و ازابتدا مشخص نیست که چه کسی رای می‌آورد که این مهم نمایانگر سلامت نظام است.

فردا ۸ تیر ۱۴۰۳ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی و مصطفی پور محمدی کاندیدا‌های این دوره از انتخابات هستند. شایان ذکر است که پیش از این امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخابانی انصراف دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.