صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ترافیک روان در جاده‌های استان

  • کد خبر: ۲۳۶۰۶
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: به خاطر بارندگی و آبگرفتگی برخی مسیرها و لغزندگی جاده، تردد با کندی ادامه دارد و شاهد ترافیک روان هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هادی امیدوار درباره وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: در نیمه غربی، بخشی از جنوب‌غربی و شمال استان شاهد بارش باران هستیم.

 همچنین براساس اطلاعات اداره کل راهداری خراسان رضوی، محور بردسکن - درونه - طبس، محدوده آبنمای دهان قلعه به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود اعلام می‌شود.

محور نیشابور - کاشمر که به علت بارش شدید باران و جاری شدن گل‌ولای از کوه بر سطح محور مسدود شده بود، بلافاصله توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور بازگشایی شد.

محور‌های جغتای - سه راه انداده و جغتای - برغمد که به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب مسدود اعلام شده بود، با توجه به فروکش کردن سیلاب و تلاش بی‌وقفه همکاران راهداری بازگشایی شد.

محور‌های روستایی دربندی- گرنی - ریشخوار و دوآبی در حوزه شهرستان درگز و چنار - حسین‌آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در حوزه فریمان، به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور کاشمر- نیشابور و بالعکس، که به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی سطح محور، مسدود اعلام شده بود، با تلاش عوامل راهداری و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.

 

منبع:فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.