دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

بازگشایی سه جاده اصلی در استان

  • کد خبر: ۲۳۶۷۰
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
بازگشایی سه جاده اصلی در استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: سه جاده اصلی در استان که به دلیل سیلاب در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه مسدود شده بود ساعاتی پیش با تلاش راهداران و همراهی پلیس راه بازگشایی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم نصری افزود: عصر روز گذشته به علت وقوع سیلاب و آبگرفتگی در کیلومتر ۶۰ جاده سبزوار - شاهرود در محدوده صدخرو، این جاده اصلی برای بار دوم در ۲۴ ساعت گذشته بسته شد که ساعاتی قبل بازگشایی شد. این جاده شریانی شامگاه روز شنبه نیز مسدود شده بود که صبح یکشنبه بازگشایی شد.
وی ادامه داد: دو جاده اصلی نیشابور- کاشمر و خواف - رشتخوار که پیش از این به دلیل سیلاب مسدود شده بود نیز با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر جاده‌های اصلی رشتخوار - تربت‌حیدریه حدفاصل ملک‌آباد و سه‌راهی جنگل و تایباد -باخرز به دلیل بارش‌های سیلابی امروز کماکان مسدود است.
نصری اضافه کرد: چند راه فرعی و روستایی در محدوده شهرستان‌های چناران، درگز، جغتای، قوچان، فریمان، نیشابور و خوشاب ظرف ۴۸ ساعت گذشته بسته شده و همچنان مسدود هستند.
وی همچنین گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف در محور درگز - قوچان محدوده گردنه تیوان گزارش شده است و بارش باران نیز در شهرستان‌های درگز، قوچان، باخرز، تایباد، تربت جام، نیشابور و خوشاب موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.
نصری افزود: وقوع مه گرفتگی در شهرستان فریمان و بخش احمدآباد شهرستان مشهد و جاده‌های سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی و تربت حیدریه - باغچه در محدوده گرماب موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیر‌ها شده است.
اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرده بارش مستمر باران تا روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در این استان ادامه خواهد داشت.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->