صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئولان باشگاه استقلال به تازگی بابت موضوع سربازی جلالی استعلام گرفتند که سازمان وظیفه به باشگاه استقلال اعلام کرده این بازیکن سرباز است و باید به خدمت برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال از سازمان نظام وظیفه بابت سربازی جلالی استعلام گرفتند که گفته شده این بازیکن باید به خدمت مقدس سربازی اعزام شود. مسئولان باشگاه استقلال تصور می‌کردند جلالی می‌تواند از بند بازی در تیم ملی استفاده کرده و همچنان برای این تیم بازی کنند، اما به باشگاه استقلال گفته شده بند استفاده از معافبت به دلیل حضور در تیم ملی یک بار توسط ابوالفضل جلالی استفاده شده و این بازیکن مکلف به گذراندن دوران مقدس سربازی است.


به این ترتیب باشگاه استقلال قادر به استفاده از جلالی برای فصل آینده نیست و طبق گزارشی که صبح امروز به باشگاه استقلال رسیده این بازیکن باید قطعا به خدمت برود. از باشگاه ملوان به عنوان تیم جدیدجلالی یاد می‌شود و درعین حال مدیران استقلال تلاش می‌کنندبه طرقی این بازیکن را درترکیب خود حفظ کنند که بعیداست سازمان نظام وظیفه که همواره روی سربازی افراد سخت گیر و قاطع است به باشگاه استقلال اجازه استفاده از این بازیکن را بدهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.