اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم

  • کد خبر: ۲۳۶۳۴۸
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم
آندرانیک تیموریان، فینالیست شدن اردن و قطر در جام ملت‌های آسیا را هشداری بزرگ برای تمام غول‌های فوتبال آسیا می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که همه رقبای تیم ملی در مرحله بعد می‌توانند چالش آفرین باشند. آندو گفت: «رقبا سرسختی در گروه ما قرار دارند، همه گروه‌ها سخت و دشوار است و هیچ گروهی نیست که آسان باشد. بازی‌های بسیار سختی پیش روی تیم ملی خواهد بود و اگر این طور استدلال کنیم که بازی‌های ما ساده است و به راحتی راهی جام جهانی خواهیم شد، سخت در اشتباهیم. البته اعضای کادر فنی تیم ملی هرگز چنین استدلال و برداشتی ندارند و به سبب تعدد بازی‌هایی که درعرصه بین المللی تجربه کرده‌اند به خوبی با اتمسفر فوتبال آسیای آشنایی دارند. فوتبال در آسیا درحال پیشرفت است.»

آندو درباره اینکه ممکن است در بازی‌های آتی شگفتی رخ دهد، گفت: «وقوع شگفتی درمرحله انتخابی جام جهانی دور از ذهن نیست. مربی تیم ملی به این موضوع مهم نیز اشاره دارد: «چه کسی فکر می‌کرد اردن و قطر به فینال جام ملت‌های دور قبل صعود کنند؟ اما شما دیدید که برخلاف همه پیش بینی‌ها دو تیمی به فینال رسیدند که شانس آن چنانی برای آنها تصور نمی‌شد. در مسابقات آتی هم ممکن است همین اتفاقات دوباره تکرار شود. درهمین گروه ما هم امکان شگفتی وجود دارد. شما روی چه استدلالی می‌توانید بگویید که کره شمالی قابلیت رفتن به جام جهانی را ندارد؟ یا حتی قرقیزستان؟ حتی همین دو تیم قابلیت شگفتی سازی را دارند حالا چه برسد به قطر، ازبکستان و امارات که جزو بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال آسیا محسوب می‌شوند.»


مربی تیم ملی با این جملات به حرف‌هایش پایان داد: «افزایش سهمیه آسیا در جام جهانی آینده کار را برای ما سخت کرده و الان همه تیم‌ها برای رسیدن به جام جهانی برای خود شانس قائل هستند و تلاش می‌کنند صعود کنند. افزایش تعداد تیم‌های آسیایی حاضر درجام جهانی بیشتر به ضرر قدرت‌های سنتی قاره خواهد شد و این موضوع را شما در جریان مسابقات آینده خواهید دید که تا چه اندازه بردن و کسب امتیاز دشوار خواهد شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->