صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در جنوب ایران، پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (۱۰ تیر ۱۴۰۳) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی، شمال خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۱۱ تیر) در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان‌شمالی و ارتفاعات البرز در بعضی ساعات، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیاییان ادامه داد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ تیر) در شمال‌غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، رگبار باران گاهی رعدوبرق رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه (۱۴ تیر) در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط شمال‌غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط جنوبی استان سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی افزود: از امروز تا چهارشنبه در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و از دوشنبه تا چهارشنبه در غرب و جنوب‌غرب کشور در بعضی ساعات، وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی امروز و فردا، دریای خزر، شرق دریای عمان، خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۱ تیر) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد و پس‌فردا (۱۲ تیر) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا، اردبیل با کمینه ۹ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد و اهواز با بیشینه ۴۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.