صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سایت بانوان بوستان «وحدت» به منظور افزایش سطح حریم خصوصی بانوان، توسعه و ارتقاء و گسترش بازی‌ها و تفریحات پیش‌بینی شده در سایت بانوان و ... بازطراحی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های شاخص شورای ششم، توسعه زیرساخت‌های ویژه بانوان بوده، اظهارکرد: برهمین اساس، اقدامات مختلف و متنوعی در سطح شهر صورت گرفته که از جمله آنها، احداث سایت بانوان در بوستان‌هاست.

وی گفت: در کنار توسعه زیرساخت‌ها، به دنبال ارتقاء کمی و کیفی سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌ها هستیم؛ برهمین اساس، عملیات بازطراحی سایت ویژه بانوان بوستان «وحدت» در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: افزایش سطح حریم خصوصی بانوان، توسعه و ارتقاء و گسترش بازی‌ها و تفریحات پیش‌بینی شده در سایت بانوان و حل مسائل و مشکلات اجتماعی بوستان «وحدت» از جمله اهدافی است که با بازطراحی این سایت دنبال می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه طراحی سایت جدید در مراحل پایانی خود بوده و به زودی شاهد برگزاری مناقصه آن خواهیم بود، تصریح کرد: امیدواریم امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی سایت جدید بانوان بوستان وحدت باشیم و مادامی که این پروژه بهره‌برداری نشده، سایت قبلی، برای عموم بانوان قابل استفاده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.