صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ معاون فنی و اجرایی منطقه ۳ شهرداری مشهد به درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق در بلوار طبرسی.

به گزارش شهرآرانیوز، یک ماه قبل یکی از شهروندان از بسته بودن سرویس بهداشتی بوستان شقایق انتقاد کرده و بیان کرده بود: سرویس بهداشتی بوستان شقایق در انتهای طبرسی شمالی‌٣٨ بیش از شش‌ماه است که تکمیل شده اما درهای آن به روی شهروندان بسته‌ و به بهر‌ه‌برداری نرسیده است. او با اشاره به اینکه از این بوستان عموم مردم استفاده می‌کنند خواستار بازگشایی سرویس بهداشتی شد.

با طرح این دغدغه موضوع پیگیری شد‌. در این باره روابط عمومی منطقه‌۳ شهرداری مشهد این‌طور پاسخ داد که باید دو نیرو برای دو شیفت به منظور نگهبانی و نظافت این سرویس بهداشتی استخدام شوند تا پاکیزگی این مکان انجام شود. علاوه بر آن حفاظت از این مکان به این دلیل است که پاتوقی برای معتادان و محلی برای تزریق و استعمال دخانیات‌ نشود. ‌احمد پورمنفردی در ادامه قول مساعد داد تا بلافاصله و پس از به‌کارگیری نیروهای لازم این سرویس بهداشتی باز شود.

با پیگیری مجدد خبرنگار شهرآرا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معاون فنی و اجرایی منطقه۳ شهرداری مشهد از بازگشایی این سرویس و رفع دغدغه مردم خبر داد. سیدهادی صالحی در‌این‌باره اعلام کرد: سرویس بهداشتی بوستان شقایق با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبار پروژه‌های این بوستان احداث شد.

معاون فنی و اجرایی منطقه۳ شهرداری مشهد گفت: با اختصاص نیروی کارگری لازم، به‌تازگی این سرویس بهداشتی برای استفاده عموم بازگشایی شده و در حال استفاده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.