صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بانک رفاه کارگران در طرح رفاه کالا تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ بهره ۱۸ درصد به مشتریان واجد شرایط وام خرید کالا پرداخت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وام رفاه کالا یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران است که با هدف حمایت از تولید داخلی پرداخت می‌شود. در این طرح، بانک رفاه به حقوق‌بگیران خود تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام خرید کالا در قالب کارت اعتباری می‌دهد. خرید کالا به وسیله این وام تنها در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه امکان‌پذیر است که اسامی این فروشگاه‌ها در وب‌سایت بانک رفاه کارگران قابل مشاهده است.

وام خرید کالای بانک رفاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تمامی افرادی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، از جمله همه کارمندان و بازنشستگان این بانک و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، مشمول شرایط دریافت این وام هستند. متقاضیان می‌توانند با ارائه مدارک لازم و فیش حقوقی که بتواند ۶۰ درصد از این وام را پوشش دهد، برای دریافت آن اقدام کنند. این فیش حقوقی برای تضمین بازپرداخت این وام کافی است و وام‌گیرنده نیازی به معرفی ضامن ندارد.

بانک رفاه کارگران امکان پرداخت غیرحضوری این وام را نیز فراهم کرده است؛ طوری که پس از ثبت درخواست تسهیلات توسط متقاضی در وب‌سایت بانک رفاه کارگران، مبلغ آن بر حسب میزان حقوق دریافتی هر فرد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان مشخص شده و پرداخت می‌شود.

نرخ سود و سررسید طرح رفاه کالا بانک رفاه کارگران

حداکثر زمان بازپرداخت وام خرید کالای بانک رفاه ۳۶ ماهه است و اقساط آن پس از تقسیم شدن به تعداد ماه‌های بازپرداخت، به طور ماهانه و خودکار از حساب وام‌گیرنده برداشت می‌شوند. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۸ درصد تعیین شده است.

به این ترتیب هر قسط وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون تومانی بانک رفاه با زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه به پنج میلیون و ۴۲۲ هزار تومان می‌رسد و وام‌گیرنده باید در پایان زمان سررسید، ۱۹۵ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان، مبلغ اصل و قسط وام را به بانک بازگرداند.

همچنین متقاضیان دریافت وام خرید کالای بانک رفاه کارگران باید مبلغ دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی هزینه‌های جانبی این وام، شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالانه کارت اعتباری را نیز بپردازند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.