صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه‌شاندیز گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی، سه متهم‌به‌سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های برق با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغ‌ها و کابل‌های برق اداره برق شهرستان طرقبه‌شاندیز، پیگیری موضوع به منظور دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند و موفق شدند با استفاده از سرنخ‌های موجود، محل اختفای متهمان و نگهداری اموال مسروقه را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه، دو متهم مرد و یک متهم زن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی اقلام مسروقه را شامل ۲۰۰ متر کابل فشارقوی اداره برق، ۵ دستگاه کف‌کش، ۲ دستگاه پمپ آب، ۲۰ عدد موبایل، گاز، یخچال و تعدادی لوازم خانه و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با پلاک غیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه‌شاندیز خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.