صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی گفت: ۴۷۲ میلیارد ریال اموال تملیکی منقول استان در سه ماه نخست امسال تعیین تکلیف شد.

هادی ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: بنابر گزارش جمع بندی در سه ماه نخست امسال بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ ردیف کالا به ارزش بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال در قالب مزایده، حراج، مذاکره، استرداد و انحدام و ... تعیین تکلیف شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه اموال غیرمنقول بالغ بر ۲۵۰ اظهارنامه به صاحبان وثایق از طریق دفاتر خدمات قضایی و سامانه ثنا اقدام شد که تا کنون بالغ بر ۱۳۰ نفر از صاحبان وثایق تماس تلفنی برقرار و ۷۰ نفر آنان با مراجعه حضوری نسبت به وثایق خود پیگیری داشتند. همچنین تا کنون ۴۲ فقره پرونده مختومه و از آمار این اداره کل کسر شده است.

مدیرکل اموال تملیکی خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: برای بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال کالا نیز در قالب مصالحه با صاحبان وثایق در سه ماه اول امسال اقدام شده است.

ذاکری با اشاره به اینکه با مساعدت معاون دادستان استان برای تسریع در تعیین تکلیف وثایق برای اولین بار مجوز فروش در قالب مزایده سراسری بدون انتقال سند به نام دولت صادر شد، افزود: همچنین پاسخگویی به استعلام ثبتی بالغ بر ۲۰۰ فقره از وثایق یاد شده توسط اداره کل ثبت قابل تقدیر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.