صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت پرداخت و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی فرهادی با اشاره به اینکه در پرداخت اضافه تدریس یا همان حق‌التدریس معلمان به روز هستیم، اظهار کرد: حقوق خرداد معلمان که پرداخت شد اضافه تدریس اردیبهشت به همراه آن واریز شد، این در حالی است که در مقطعی از زمان ۷ ماه تأخیر در پرداخت حق‌التدریس داشتیم.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی صحیح در وزارت آموزش و پرورش و همکاری سازمان برنامه و بودجه و دولت در پرداخت حق‌التدریس معلمان تأخیر نداریم. حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده و حقوق فروردین نیز به‌ زودی واریز خواهد شد. حق‌الزحمه امتحانات دی ماه ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند تا به امروز پرداخت نشده است که سعی می‌کنیم تا مرداد امسال پرداخت شود. پس از آن پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

فرهادی در خصوص اعمال نشدن افزایش دو میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس در احکام عنوان کرد: حقوق سرایداران مبتنی بر قانون پرداخت شده است. با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کردیم تا مبلغی تحت عنوان کمک معیشتی برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود و امسال به دو میلیون تومان افزایش یافت. این مبلغ با حقوق تیرماه معوقات مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.