صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان ثبت‌احوال گفت: ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در هفته‌های منتهی به انتخابات با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت‌بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعان، نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعان اقدام کرده‌اند تا خللی در حضور مردم در انتخابات صورت نگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هاشم کارگر با اشاره به اینکه ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات از آغاز تا پایان ساعت رأی‌گیری پاسخگوی مراجعان بوده‌اند، اظهار کرد: در این راستا، ۵۰ هزار خدمت هویتی به شهروندان ارائه شد که از این میزان، تعویض بیش‌از ۱۳ هزار جلد شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید از‌جمله این خدمات بوده است.

وی افزود: در همین راستا، پاسخگویی به ۲۳ هزار استعلام شماره‌ملی یا استعلام اطلاعات هویتی رأی‌دهندگان در شعب اخذ رأی و تحویل بیش از یک هزار کارت هوشمند ملی به مراجعان از دیگرخدمات ارائه‌شده توسط ادارات ثبت‌احوال در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال بیان کرد: ثبت‌احوال به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات کشور، با فراهم‌سازی زیرساخت خدمات الکترونیک، بستر برگزاری انتخابات و احراز هویت الکترونیک رأی‌دهندگان را فراهم کرد که این امر نقش مؤثری در تسریع و تسهیل برگزاری روند انتخابات ایفا کرده است.

کارگر ادامه داد: ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در هفته‌های منتهی به انتخابات، با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت‌بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعان نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعان اقدام کرده‌اند تا خللی در حضور مردم صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت‌احوال کشور در روز انتخابات و در راستای پاسخگویی به مشکلات هویتی احتمالی در سه سطح مختلف در ستاد سازمان، ادارات کل ثبت‌احوال استان‌ها و ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور، پاسخگوی استعلامات ستاد انتخابات کشور و رفع مشکلات هویتی احتمالی مراجعان بوده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.