صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جواد خیابانی با فصل جدید برنامه «خاطره بازی با آقا جواد» به استقبال بازی‌های المپیک و دربی‌های تهران می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل جدید «خاطره بازی با آقا جواد» با موضوع قهرمانان المپیک و بررسی تاریخچه حضور کاروان ایران در ادوار بازی‌ها در ۲۴ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از امروز دوشنبه ـ ۱۱ تیرماه ـ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه جواد خیابانی به مرور مهمترین اتفاقات ورزشی کاروان ایران در المپیک پرداخته و مسیری که قهرمانان ایران طی کرده‌اند تا به مدال برسند را در کنار حواشی مربوط به اتفاقات رخداده در المپیک را روایت می‌کند.

این دومین فصل از برنامه «خاطره بازی با آقا جواد» است، اما بلافاصله بعد از فصل دوم، تولیدکنندگان این برنامه فصل سومی را هم در دست تولید و تدوین دارند و بعد از المپیک به مرور مهمترین مسابقات شهرآورد یا دربی‌های پایتخت می‌پردازد.

در این برنامه دربی‌های تهران در گذر زمان بررسی خواهد شد.

در فصل سوم که از حدود اوایل مرداد پخش می‌شود، ۳۶ مسابقه از دربی‌های تهران یا هماوردی‌های فوتبال ایران در ۳۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای بررسی شده و در طی آن، گل‌های دیده نشده از دربی‌های قدیم یا به نمایش درمی‌آید و یا بازسازی شده و تاریخ را زنده خواهد کرد.

فصل اول این برنامه سال گذشته با موضوع قهرمانان بزرگ تاریخ ورزش ایران روی آنتن شبکه ورزش رفت و اینک فصل‌های دوم و سوم آماده پخش است.

فصل دوم برنامه «خاطره بازی با آقا جواد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناصر عالمی و یاسر عالمی از امروز ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و فصل سوم هم بلافاصله بعد از آن پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.