سرخط خبرها

«جواد خیابانی» به سینما می‌رود؟

  • کد خبر: ۳۸۰۱۲
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
«جواد خیابانی» به سینما می‌رود؟
با انتشار عکسی از پوستر فیلم «بعد از اتفاق»، دوباره اسم جواد‌خیابانی، گزارشگر فوتبال، در فضای مجازی پررنگ شد و واکنش‌های زیادی را هم به‌دنبال داشت. آن‌طور که اعلام شده، جواد خیابانی گزارشگر شهرآورد «بعد از اتفاق» به‌کارگردانی پوریا‌حیدری‌اوره و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی شده است.
شهرآرانیوز- فیلم «بعد از اتفاق» به موضوع آرزو‌های کودکی می‌پردازد که بنا دارد به تیم پرسپولیس گل بزند. برای همین نیز بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه‌ای سینمای ایران در این فیلم حاضر خواهند شد و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بهرام افشاری، رضا ناجی، رضا کیانیان و گلاره عباسی در کنار علی انصاریان برخی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

حالا با انتشار پوستر این فیلم که عکس جواد خیابانی روی آن دیده می‌شود، کاربران فضای مجازی با ترکیب حواشی این گزارشگر، توئیت‌های جالبی زدند، مثل:
«?‏Why i in cinema no #جواد_خیابانی» یا یکی دیگر از کاربران حضور او و گزارش‌هایش را آزاردهنده دانسته بود و نوشت: «‏حالا که جواد خیابانی وارد سینما شده، باید سریع در‌های صداوسیما رو ببندن که نتونه برگرده. شاید این‌جوری یه مدت گوش و مغز ما استراحت کرد». یکی دیگر از کاربران هم به موضوعی که چند وقت پیش مطرح شده بود، اشاره کرد و توئیت زد: «‏در سینمایی که محمدامین کریم‌پور توش فیلم می‌سازه، نباید از بازیگرشدن جواد خیابانی تعجب کرد».
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->