صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شنیده‌ها حاکی از آن است که در روز‌های آینده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به خزانه باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها به شدت درگیر امور نقل و انتقالاتی است، امروز در جلسه با مالک خود شرکت کردند و موفق شدند بودجه موردنیاز خود برای بازار نقل و انتقالاتی را به دست بیاورند.

بر اساس مصوبه رسمی بانک شهر، این نهاد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای پنجره نقل و انتقالات در اختیار پرسپولیس قرار خواهد داد تا سرخپوشان با خیال آسوده به استقبال خرید بازیکنان موردنیاز خود بروند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مالک پرسپولیس، رضا درویش را مامور کرده تا با بخش اعظمی از این مبلغ، تمام بدهی این باشگاه به بازیکنان خود در سالیان گذشته را پرداخت کند تا به این ترتیب بار سنگین از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود.

همچنین مبلغ باقیمانده که چیزی در حدود ۳۰ میلیارد تومان خواهد بود نیز برای خرید بازیکنان جدید و پیش پرداخت به آنها هزینه خواهد شد که البته شاید رقم در خوری برای تقبل رضایتنامه نباشد، اما برای پیش پرداخت بازیکنان مبلغ قابل توجهی است.

این در حالی است که رضایتنامه بازیکنی نظیر جواد آقایی‌پور در همین حدود آب می‌خورد، اما به نظر گره نقل و انتقالات پرسپولیس با همان تسویه حساب بازیکنان باز می‌شود و باشگاه با باقیمانده مبلغ، نیاز‌های نقل و انتقالاتی را برآورده می‌کند.

به این ترتیب رضا درویش که در سالیان گذشته بابت مشکلات مالی پرسپولیس گلایه‌هایی داشت، حالا می‌تواند قدرت مدیریتی خود را به رخ رقبای پرسپولیس بکشد و بدون مشکل مالی به استقبال بازیکنان جدید برود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در روز‌های آینده این رقم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به خزانه باشگاه پرسپولیس واریز و از این طریق به حساب بازیکنان موردنظر منتقل خواهد شد.

منبع: ورزش‌سه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.