شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! چشمی به مدیران استقلال: اول تسویه بعد قرارداد عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۳۶۸۱۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴
باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور گولسیانی به همراه تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ حدود ۲۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی مسابقات جام ملت‌های اروپا در آلمان در حال برگزاری است که کم کم به روز‌های حساس جام می‌رسیم و تیم‌های مدعی جام مشخص می‌شوند. گئورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس تنها بازیکن لیگ ایران است که در این رقابت‌ها حضور داشته و عملکرد بسیار خوبی هم در یورو به نمایش گذاشت. گولسیانی که در ترکیب تیم ملی گرجستان حضور داشت برای اولین بار در تاریخ موفق شد به همراه تیمش راهی مرحله حذفی شود ولی یکشنبه شب مقابل اسپانیا یکی از مدعیان جدی این رقابت‌ها با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

نکته مهم حضور گولسیانی در این رقابت‌ها سود خوبی است که باشگاه پرسپولیس از حضور مدافع خود در یورو خواهد برد. فیفا و یوفا برای حضور بازیکنان در تورنمنت‌های بزرگ پول خوبی را به باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند که کمک زیادی به تیم‌های باشگاهی در سراسر دنیا می‌کند.

باشگاه پرسپولیس بابت حضور گولسیانی در بازی‌های یورو چیزی در حدود ۳۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد که به پول ما مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد خواهد شد. هرچند به دلیل تحریم‌ها دریافت پول برای باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی است و مشخص هم نیست آیا این پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد یا خیر!

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->