صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن با درام «بلیتز» به کارگردانی استیو مک‌کویین کارش را شروع می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درام «بلیتز» ساخته استیو مک کویین که درامی درباره جنگ جهانی دوم است شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن را افتتاح می‌کند. این فیلم که برای نخستین بار در این رویداد دیده می‌شود، به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مک‌کویین برنده اسکار و بفتا و متعلق به کمپانی اپل است.

داستان فیلم درباره جورج ۹ ساله با بازی الیوت هفرنان در لندن زمان جنگ است که مادرش ریتا با بازی سیرشا رونان او را برای حفظ جانش به حومه شهر می‌فرستد، اما جورج به لندن بازمی‌گردد و مادر به جست‌وجوی پسر گمشده‌اش می‌پردازد.

هریس دیکینسون، بنجامین کلمنتاین، کتی برک، پل ولر و استفن گراهام دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مک‌کویین با «بیوه‌ها» در سال ۲۰۱۸ و «منگرو» در سال ۲۰۲۰ جشنواره لندن را افتتاح کرده بود. این کارگردان که متولد لندن است جایزه سال ۲۰۱۶ جشنواره را در کارنامه دارد.

مک کویین فیلمش را فیلمی درباره لندنی‌ها خواند که در تجلیل از این که چگونه ساکنان این شهر حمله‌های سهمگین را تاب آوردند، ساخته شده و گفت هسته اصلی فیلمش داستان خانواده‌ای از طبقه کارگر در زمان جنگ است.

طراح صحنه و لباس فیلم ژاکلین دوران و آهنگساز آن هانس زیمر است و یوریک لوساکس فیلمبرداری آن را برعهده داشته است.

«بلیتز» قرار است از یکم نوامبر در سینما‌های منتخب اکران شود و از ۲۲ نوامبردر اپل تی وی به نمایش درآید.

شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن از سوی موسسه فیلم بریتانیا، از ۹ تا ۲۰ اکتبر (۱۸ تا ۲۹ مهر) برگزار می‌شود. فیلم‌های این جشنواره هم زمان در سینما‌های همراه جشنواره در سالن‌هایی در ناتینگهام، کاردیف، گلاسکو، منچستر، بیرمنگام، بلفاست، شفیلد، نیوکاسل و بریستول نمایش داده می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.