صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: ۲۳۶۹۸۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
محمد مهدی نبی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره آماده سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی تیم ملی در شهریورماه هشدارداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد مهدی نبی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به معرفی حریفان ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پس از قرعه کشی این رقابت‌ها اظهار داشت: در این مرحله ما با تیم‌هایی روبرو خواهیم شد که سرمربی تیم ملی شناخت خوبی از آنها دارد و دیدار‌هایی را با این تیم‌ها داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم در نهایت با نتایجی خوب و ایده آل به جام جهانی صعود کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از VAR در دور سوم دیدار‌های انتخابی جام جهانی افزود: با توجه به اعلام مسئولان، استفاده از کمک داور ویدیویی در این مرحله الزامی است و هر تیمی نتواند این شرایط را فراهم کند از میزبانی در کشورش محروم می‌شود. خوشبختانه VAR و تجهیزات آن در حال حاضر در استادیوم آزادی مستقر است و برای این اتفاقا جا دارد از مسئولان شرکت تجهیز و همینطور وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی در مورد شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی ایران در مرحله پیش روی انتخابی جام جهانی ادامه داد: از مسئولان استدعا دارم در مدت باقی مانده تا شهریور که قرار است بازی‌های تیم ملی در این مرحله برگزار شود، نسبت به مرمت و بازسازی استادیوم آزادی تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در بازی‌های پیش روی تیم ملی بهترین بهره را از میزبانی مان در ایران داشته باشیم.

نبی در خصوص شرایط ازبکستان، قطر، امارات، کره شمالی و قرقیزستان که با ایران همگروه شده‌اند گفت: اینکه بگوییم حریفان ساده‌ای داریم، اصلا درست و منطقی نیست. شما در یورو دیدید تیم‌های بزرگ مانند انگلیس، اسپانیا، پرتغال و... چطور برابر تیم‌های به اصطلاح رده پایین‌تر غافلگیر شدند و بعضا به سختی این تیم‌ها را از پیش روی برداشته‌اند. یا تیمی مثل اتریش که شاید در شروع این رقابت‌ها هیچکس روی آن حساب نمی‌کرد، چطور همه را شگفت زده کرد. به هرصورت در حال حاضر فوتبال به قدری نزدیک شده که دیگر نمی‌توان گفت فلان تیم قوی است و تیمی ضعیف و دست و پا بسته.

وی ادامه داد: تیم‌های هم گروه ما در سال‌های اخیر سرمایه گذاری زیادی در فوتبال کرده‌اند و دیگر نمی‌توان از آنها به عنوان حریفان درجه دوم و سوم یاد کرد. ما به هیچ وجه حریفان مان را آسان نمی‌دانیم و ضمن احترام به همه رقبا تلاش می‌کنیم کار سخت مان را با نتایج خوب جبران کنیم.

سرپرست تیم ملی با اشاره به نیاز تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی خاطرنشان کرد: در ماه‌های آتی ما هم آغاز بازی‌های لیگ برتر را پیش روی داریم و هم بازی‌های ملی در تقویم ما قرار دارد. در این خصوص در نظر داریم جلسات اختصاصی را با مسئولان سازمان لیگ برگزار خواهیم کرد تا تداخلی بین برنامه‌های تیم ملی و لیگ برتر ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: تیم ملی برای موفقیت و رسیدن به هدف پیش رویش که صعود به جام جهانی است، نیازمند همکاری و تعامل و حمایت است و امیدواریم همه اعم از دولت محترم، رسانه‌ها و... در این مسیر به ما کمک کنند تا بتوانیم در رسیدن به هدف مان موفق باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.