صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم‌های سعید سهیلی و مهران مدیری را ثبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در دهمین جلسه شورای صنفی نمایش که دو روز قبل ۱۰ تیرماه در سازمان سینمایی برگزار شده و گزارش آن امروز ۱۲ تیرماه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم ثبت شده است.

بر این اساس فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی توسط دفتر پخش «شایسته فیلم» و فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی توسط دفتر پخش «فیلمیران» اکران خواهد شد.

«ساعت ۶ صبح» دومین فیلم سینمایی مهران مدیری پس از «ساعت ۵ عصر» است که پیش‌بینی می‌شد سال قبل در جشنواره فیلم فجر -که سازندگان فیلم فرم شرکت در آن را هم پر کرده بودند- نمایش داده شود ولی این فیلم که در خبر‌های تولید از آن به عنوان یک اثر ملتهب اجتماعی یاد می‌شد، مجوز نمایش نگرفت و به فهرست هیات انتخاب جشنواره راه پیدا نکرد.

سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی، وحید منتظری، محمد حیدری، مهرو نونهالی، رضا کیانی نژاد، ساقی عطایی، رزا ماندنی، نورآرش چارلی، آزاده سیفی، ساغر رجبی، روژان ایرجی، مهسان خداکرمی، میلادرفاقتی، پوریا اصلان، بابک کمانگیر، مریم مشهور، علیرضا اسلام پناه، رکسانا محمدرضا، سارا مری، سیما سرمد، سحرآربین، محمد برجلو، سمیرا خلیلی، علیرضا بیات، ایمان صدیق، حسام صلاحی‌نژاد، سپیده بیگلری، آرش محمدالیگودرزی، محمد قشمی، نیما نافع، سرور ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» نیز شانزدهمین ساخته سعید سهیلی است که به تهیه‌کنندگی پسرش سینا مهراد ساخته شده است. ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این کمدی رمانتیک هستند.

در جلسه شورای صنفی با درخواست پخش‌کننده فیلم سینمایی «یادگار جنوب» - که قرار بود از فردا در سینما‌ها اکران شود- برای تعویق یک هفته‌ای اکران این فیلم موافقت شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.