صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بيست‌وپنجمين نمايشگاه تخصصی صنعت مشهد و هجدهمين نمايشگاه تخصصی اتوماسيون صنعتی از تاريخ ١٢ تا ١۵ تيرماه در محل دائمی نمايشگاه بين‌المللی مشهد برگزار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اين نمايشگاه‌ که با استقبال گسترده مشاركت‌كنندگان و بازديدكنندگان متخصص در حوزه‌های مختلف صنعت و اتوماسيون صنعتی مواجه شده، با هدف معرفی كالاها و محصولات جديد، آشنايی با آخرين دستاوردها و فناوری‌های تخصصی حوزه صنعت و ايجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شركت‌های توانمند داخلی برگزار شده است.

در این نمایشگاه، مشاركت‌كنندگان به ارائه توانمندی‌ها و پتانسيل‌های توليدی، خدماتی و صادراتی خود می‌پردازند.

امروز در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه، امیررضا رجبی (مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی) و حسن نوری‌زاده (معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی) به همراه هیئت خود، از غرفه‌ها بازدید کردند.

امیررضا رجبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع معدنی متالوژی، حوزه ابزارآلات و تجهیزات در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر این موضوع که استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است، افزود: این استقبال نشان‌دهنده فضای مثبت سرمایه‌گذاری و توسعه در کشور ایران به‌ویژه در استان خراسان‌رضوی است. همچنین از استان‌های مختلف نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تاکید کرد: از فرصت‌های خوبی که این نمایشگاه فراهم می‌کند، عرضه محصولات جدید شرکت‌ها و تبادل دانش بین شرکت‌های متقاضی فناوری و شرکت‌های توسعه‌دهنده فناوری است.

شایان ذکر است که در این نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری و مراکز رشد پررونق حضور پیدا کرده‌ و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری از چندین محصول خود رونمایی کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.