صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هشدار به شهروندان مشهدی برای حضور در بوستان چهل بازه

  • کد خبر: ۲۳۷۱۷
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ شهرداری مشهد در خصوص مراجعه و حضور شهروندان به بوستان و رودخانه چهل بازه با توجه به بارش‌های اخیر و بارندگی‌های پیش رو هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مریم عرب احمدی افزود: با توجه به بارندگی‌های فروردین ماه جاری حجم آب رودخانه چهل بازه افزایش یافته‌ است که البته این وضعیت تحت کنترل است.
وی اضافه کرد: از هفته دوم فروردین ماه ورودی‌های خودرویی بوستان چهل بازه در ۱۷ نقطه بسته شد اما گاهی شهروندان به صورت پیاده ترددهایی به این بوستان دارند.
او با اشاره به نصب علائم هشدار در محدوده این بوستان ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و هشدار در خصوص بارندگی‌های رگباری شهروندان باید از مراجعه و اتراق در این بوستان پرهیز کنند.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد گفت: با توجه به این که این بوستان در مسیر سیلاب قرار دارد تعطیلی آن تا رفع شرایط بحرانی ادامه دارد.
بوستان چهل بازه با مساحت ۱۱۵ هکتار از مهمترین بوستان‌های مشهد است و رودخانه چهل بازه نیز که از وسط آن عبور کرده بر زیبایی آن افزوده است.
طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی که از روز گذشته در استان فعال شده تا پایان روز چهارشنبه فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.