صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کلیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ ایست کار در سطح شهر فعال هستند؛ اجرایی سازی و تحقق طرح ساماندهی کارگران ساختمانی با چنین وسعتی برای اولین بار در کشور، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است که در همین راستا پس از پیگیری‌های متعدد، تفاهم نامه‌ای با محوریت استانداری خراسان رضوی، ۱۲ دستگاه اجرایی و همچنین ۲ تشکل مردم نهاد به امضاء رسید.

وی افزود: در مسیر طرح ساماندهی کارگران ساختمانی معضلاتی نیز شناسایی شد که از جمله آنها می‌توان به حضور افراد کارگر نما، متکدّی و اتباع غیر مجاز در سطح شهر اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت، در سه ماه اول سال بالغ بر ۳۳ هزار و ۸۴۹ نفر روز نیروی کارگر به پروژه‌های شخصی را تشکیل می‌دهند که در پروژه‌های مختلف به‌کارگیری شده‌اند؛ همچنین تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سامانه شده‌اند و دارای کارت عضویت طرح ساماندهی هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.