صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی از اعزام صندوق‌های سیار برای اخذ رأی شهروندان توان‌خواه و سالمندان مشهدی خبر داد.

مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: بیش از نیمی از نیرو‌های فعال در مرکز پاسخگوی تلفنی ستاد انتخابات شهرستان مشهد را کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مشهد تشکیل می‌دهند که در مرحله اول و مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ در این مرکز حضور پررنگی داشته و پاسخگوی انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم در روزهای برگزاری انتخابات بوده‌اند.

وی ادامه داد: این مرکز در محل فرمانداری شهرستان مشهد مستقر می‌باشد. شهروندان با تماس با سامانه ۰۵۱-۳۲۳۰۵ می‌توانند هر موردی که مدنظر آن‌هاست مانند مشاهده تبلیغات در محل صندوق‌های رأی، بیان شکایات و انتقادات، نیاز به صندوق سیار و... را در روز برگزاری انتخابات با این سامانه در میان بگذارند و به‌محض بیان این موارد به‌سرعت از ناحیه فرمانداری موضوع پیگیری خواهد شد.

فیروزی افزود: طبق مشاهدات نیرو‌های فعال در این مکان، در حال حاضر بیشترین تماس‌ها با این سامانه را درخواست برای صندوق سیار به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که درخصوص جامعه هدف بهزیستی از قبل نامه‌نگاری‌ها و نیازسنجی‌ها انجام گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام صندوق سیار به مراکزی نظیر مرکز نگهداری سالمندان، مراکز توان‌بخشی، مراکز تجمعی و آسایشگاهی تحت نظارت بهزیستی یا مددجویانی که نیاز به حضور صندوق سیار در منزل خود داشتند، انجام گرفته و صندوق سیار به این اماکن اعزام گردیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.