صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۷۶۸۲
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
سرپرست تیم استقلال از میان مهدی پاشازاده، فراز فاطمی و ایمان عالمی به زودی معرفی خواهد شد. شانس پاشازاده در میان همه گزینه‌ها بیشتر است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخاب سرپرست تیم فوتبال استقلال قدری به دراز کشیده و برخلاف جبهه سرخ که سرپرست خود را سال‌ها است می‌شناسد و افشین پیروانی توانسته در این پست جایگاه ثابتی به دست آورد، اما سال‌ها است در استقلال پیرامون انتخاب پست سرپرست ناهماهنگی‌هایی میان سرمربی و مدیران باشگاه وجود دارد که این مسئله سبب شده حتی در طول یک فصل استقلال ۳ سرپرست را نیز تجربه کند. مدیران باشگاه استقلال، اما تلاش دارند پیش از شروع تمرینات فصل بیست و چهارم نام سرپرست جدید این تیم را مشخص کنند.

 همان طور که پیش‌تر نیز ایران ورزشی به موضوع گزینه‌های سرپرستی در استقلال اشاره کرد، مهدی پاشازاده و فراز فاطمی در میان گزینه‌های سرپرستی قرار دارند که گفته می‌شود شانس پاشازاده بسیار بیشتر است مدیران این باشگاه تمایل دارند که این چهره به عنوان سرپرست در استقلال به فعالیت بپردازد.


 البته اخیرا نام ایمان عالمی نیز به گزینه‌های سرپرستی اضافه شده و گفته می‌شود این چهره نیز برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست شانس کمی ندارد. قرار است مدیران باشگاه استقلال در روز‌های آتی پیرامون این موضوع به جمع بندی نهایی برسند. هرچند که پیش‌تر گفته شد که پرویزمظلومی نیز درتلاش بود صاحب چنین جایگاهی بشود، اما ظاهرا مدیران باشگاه استقلال تمایلی به سپردن این پست به پرویز مظلومی ندارند و حضور او را باید منتفی دانست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.