سرخط خبرها

گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم

  • کد خبر: ۲۳۷۶۵۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: من بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم.

به گزارش شهرآرانیوز، خوان کارلوس گاریدو و خاویر اولیوا امروز (شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند تا در نشستی با رضا درویش و حسین بادامکی حضور پیدا کنند.

در جریان این نشست، ابتدا مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی و مربی جدید پرسپولیس خوش آمد گفت. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، این حضور مقدمه یک همکاری خوب و ماجراجویی موفق باشد که نه تنها به ادامه موفقیت‌ها و کسب افتخارات در رقابت‌های داخلی بینجامد بلکه با حضور گاریدو و همکارانش، بلندپروازی پرسپولیس به صحنه رقابت‌های آسیایی نیز کشیده شود.

رضا درویش با اشاره به این که از پرسپولیس به عنوان محبوب‌ترین تیم ایران و حتی آسیا یاد می‌شود درباره انتظارات هواداران برای قهرمانی در لیگ و همچنین خیز برای موفقیت‌های بیشتر در سطح قاره سخن گفت.

در ادامه سرمربی اسپانیایی سرخپوشان ایران نیز، ضمن تشکر از اعتماد باشگاه پرسپولیس و خیر مقدم مدیرعامل، اظهار کرد: برای من افتخار بزرگی است که سرمربی تیم محبوب و پرافتخاری، چون پرسپولیس باشم که هوادارانی خاص دارد. من قبل از این یک بار در قالب سرمربی تیم العین امارات و برای بازی با استقلال به ایران سفر کرده بودم ولی در این مدت فرصت داشتم، پرسپولیس، هواداران آن و جایگاه آن را نزد مردم ایران و در فوتبال آسیا بشناسم.

وی ادامه داد: من هم بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم. می‌دانم مردم ایران چه‌قدر فوتبالی هستند. امیدوارم با هم در قالب همکاری و همراهی خوب، اتفاقات خوب و جالبی را رقم بزنیم.

در این نشست در مورد شرایط تیم، بازیکنان و برنامه‌های تمرینی نیز بحث و گفتگو شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->