صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی با اذعان به شکست طرح‌های رژیم اسرائیل برای نابودی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، نوشت: بنیامین نتانیاهو شکست خورد و حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی معاریو در این گزارش در تشریح راهکار‌های رژیم صهیونیستی برای مرحله پس از جنگ غزه، افزود: صرف نظر از جنجال‌های جاری درباره طرف اداره کننده نوار غزه، باید گفت که هرگونه جایگزینی برای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) واقع بینانه به نظر نمی‌رسد و این جنبش صاحب حکومت و حاکمیت در این منطقه است.

معاریو همچنین در این گزارش به مقایسه اوضاع نوار غزه با کرانه باختری پرداخت و اشاره کرد که پس از گذشت چندین سال از حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در سال ۲۰۰۲، ارتش صهیونیستی همچنان درگیری‌های بی وقفه‌ای با فلسطینیان این منطقه دارد.

این روزنامه همچنین تاکید کرد که همسویی میان ابعاد نظامی و مدنی حماس در غزه نه تنها از بین نرفته است، بلکه در مرحله حمله هوایی و حتی پس از عملیات زمینی هیچ ضربه‌ای نخورده است.

معاریو در ادامه با بررسی مساله توزیع کمک‌ها در نوار غزه که کابینه رژیم صهیونیستی دوست ندارد جنبش حماس مسئولیت آن را بر عهده داشته باشد، تصریح کرد که این بحث‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

این روزنامه صهیونیستی همچنین با تاکید بر اینکه کابینه نتانیاهو دوست ندارد که جنبش حماس مسئولیت توزیع کمک‌ها را بر عهده داشته باشد در عین حال اذعان کرد که رژیم صهیونیستی، گزینه جایگزین حماس ندارد.

این روزنامه در ادامه با تاکید بر اینکه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همانند ۶ ماه قبل هیچ پاسخ یا گزینه غیرنظامی برای ساکنان غزه ندارد، افزود: نتانیاهو امروز جز اینکه نمی‌خواهد حماس و تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه باشند، گزینه دیگری ندارد، زیرا این تصمیم عملا به معنای آغاز مسیر شروع روند سیاسی تشکیل دو دولت خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.