سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است

  • کد خبر: ۲۳۷۹۳۰
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است
سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس خطاب به خانواده های اسرای صهیونیست در غزه گفت که سرنوشت این اسرا، به بازیچه ای در دست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم تبدیل شده است و او برای منافع شخصی خود تلاش می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده تأکید کرد: اشغالگران برای مجازات فلسطینی‌ها به دلیل پایبندی‌شان به خاک و سرزمین خود، به نسل کشی و کشتار آنها ادامه می‌دهند. جنایات آنها (صهیونیست ها) در زمینه نسل کشی، پاک‌سازی نژادی و کشتار هدفمند فلسطینی‌ها در کرانه باختری، بیت المقدس و نوار غزه به اوج خود رسیده است.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و بیمارستان ها، مدارس، مساجد و کلیسا‌ها را مورد حمله وحشیانه قرار می‌دهد.

ابوعبیده تصریح کرد: جهانیان با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به دروغین بودن سازمان‌های بین المللی، ناتوانی و بی فایده بودن قوانین حقوق بشری ادعایی پی بردند.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام همچنین گفت: مقاومت ما در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی، آغاز نشده است بلکه این عملیات فقط یک انفجار در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بوده است.

ابوعبیده افزود: فلسطینی‌ها همچنان بدون برخورداری از حمایت خارجی در غزه در حال مقاومت هستند و ملت فلسطین بدون دریافت کمک‌های غذایی و دارویی، پایداری می‌کند.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌ها پس از گذشت چندین ماه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نشان می‌دهد که ملت فلسطین چگونه از مقاومت حمایت می‌کنند.

ابوعبیده با اشاره به آمادگی رزمندگان القسام گفت: همه گردان‌های ۲۴ گانه ما به همراه همه گردان‌های مقاومت با دشمن صهیونیستی جنگیده و در سراسر نوار غزه آنها را به زانو درآورده اند.

سخنگوی القسام با تأکید بر اینکه هیچ مکانی در غزه برای نظامیان اشغالگر امن نیست، گفت که آنها مانند سارقان در منازل یا پشت خودرو‌های زرهی پنهان می‌شوند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه نبرد رفح و عملیات قهرمانانه رزمندگان القسام در محله الشجاعیه غزه و سایر مناطق، نشان دهنده قدرت مقاومت و شکست دشمن است، تصریح کرد: دشمن در سراسر نوار غزه، ضربات دردناکی دریافت کرده است و همچنان دریافت می‌کند.

سخنگوی گردان‌های القسام با بیان اینکه رزمندگان این گروه مبارز در زمینه نبرد و رویارویی در مقابل ارتش اشغالگر، قوی‌تر شده اند، گفت: ما توانمندی‌های دفاعی مان را برای رویارویی با اشغالگران در سراسر سرزمین مان تقویت کرده ایم.

ابوعبیده افزود: نیرو‌های القسام در شرایط خوبی قرار دارند. در جریان جنگ توانستیم هزاران رزمنده جدید جذب کنیم که همه آنها برای حضور در نبرد هنگام ضرورت کاملا آماده‌اند.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام تصریح کرد: محور نتساریم در مرکز نوار غزه، محور رعب و کشتار برای دشمن خواهد بود و دشمن با شکست فضاحت باری از آن خارج خواهد شد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: پیروزی مطلقی که بنیامین نتانیاهو از آن صحبت می‌کند به معنی پیروزی شخصی و راضی نگه داشتن دریوزگان کابینه اش است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->