صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه استقلال به دلیل حواشی که منتظر محمد در تیم مس داشته تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن عراقی ندارد. منتظر محمد با تیم المپیک عراق باید درالمپیک فرانسه حضور یابد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، منتظر محمد هر اندازه که از لحاظ فنی بازیکن قابل قبولی است و در تیم مس رفسنجان نیز توانست به عنوان یک بازیکن محوری ایفای نقش کند، اما به لحاظ تطبیق پذیری با شرایط حرفه‌ای تیم‌های بزرگ نا آشنا است و هنوز نتوانسته خود را به این شرایط وفق دهد.


 حتی امروز که آمار مطلوبی از این بازیکن عراقی در مس رفسنجان باقی مانده و هافبک عراقی توانسته یکی از بهترین‌های تیمش باشد، اما به دلیل همین مسائل محرم نویدکیا، سرمربی تیم مس رفسنجان تمایلی به بازگرداندن این بازیکن به تیمش از خود نشان نداده و اگر کمترین کششی از سوی سرمربی مس بود، با مدیران باشگاه استقلال برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن مذاکراتی انجام می‌شد.


منتظر محمد اکنون با تیم ملی فوتبال المپیک عراق درحال آماده سازی برای حضور در المپیک فرانسه است و در ترکیب تیم المپیک کشورش به میدان خواهد رفت. احتمال دارد او با درخشش در ترکیب تیم ملی کشورش پیشنهاد‌هایی دریافت کند، اما در لیگ برتر ایران چندان تمایلی از سوی تیم‌ها برای همکاری با این بازیکن وجود ندارد و حتی باشگاه استقلال نیز که در واقع به لحاظ قانونی تیم اصلی این بازیکن محسوب می‌شود، برای بازگرداندن بازیکن خود تمایل قطعی ندارد.

شاید اگر منتظر محمد در طول دوران حضورش در تیم مس قدری حرفه‌ای ترعمل می‌کرد، اکنون استقلال برای ادامه کار با او از خود رغبت نشان می‌داد، اما منتظر محمد در طول دوران حضورش در مس خوب عمل نکرده و کارنامه مطلوبی از خود به لحاظ اخلاقی به جا نگذاشته است و به همین دلیل هم هست که اکنون استقلالی‌ها برای بازگرداندن او تردید دارند.

البته منتظر محمد قطعا به مانند کرار جاسم پرحاشیه نیست، اما همان اندازه رفتار غیرحرفه‌ای در فصل گذشته نیز کافی بوده تا باشگاه استقلال با وجود اینکه قانونا مالک این بازیکن محسوب می‌شود چندان به ادامه همکاری با این بازیکن خوش بین نباشد.

با توجه به اینکه منتظر محمد تا یک ماه دیگر نیز قادربه حضور درتمرینات باشگاهی نیست شاید اساسا این موضوع نیز مزید برعلت شود تا باشگاه استقلال لیست خود را در غیاب این بازیکن ببندد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.