ستاره جوان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد رونمایی از قرارداد نجومی دراگان اسکوچیچ در تراکتور تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و منچسترسیتی | جدال غول‌ها در آمریکا نماینده مشهد در قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سامیار عبدلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | حذف تنها نماینده ایران از مسابقات شنای المپیک پیرمرد کشتی مشهد همچنان روی تشک! پیشکسوت فوتبال مشهد درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فاطمه مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ششمی در بین شش ورزشکار! پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتمام‌حجت دقیقی با سربازان ملوان مهاجم استقلالی در راه استقلال! شروع اردوی پرسپولیس در ترکیه پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند نماینده فوتسال بانوان مشهد از لیگ برتر دور شد ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور! میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد
سرخط خبرها

سیلوا در استقلال ماندنی شد

  • کد خبر: ۲۳۷۸۶۱
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
سیلوا در استقلال ماندنی شد
مدافع برزیلی استقلال در فهرست این تیم برای فصل آینده حضور دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در فهرست این تیم برای فصل آینده حضور دارد.با توجه به این که استقلال دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده و شایعاتی مبنی بر این که سیلوا فصل بعد در تیم استقلال جایی ندارد، نماینده این بازیکن مذاکراتی را با مسئولان باشگاه انجام داده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که جواد نکونام، سرمربی استقلال اعلام کرده سیلوا را نیاز دارد و این بازیکن را در تیم نگه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->