صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: دوشنبه (۱۸ تیر) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی نقاط استان مازندران ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان و کرمان، شمال هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه شنبه (۱۹ تیر) در شمال استانهغای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان اضافه کرد: چهارشنبه (۲۰ تیر) تنها در ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ تیر) در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان دوشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۹ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۰ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ و ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.