صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد

  • کد خبر: ۲۳۸۰۲۴
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
پسر جوان که متهم است دختری از اقوامش را مورد تعرض قرار داده است، به حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این پسر مدعی بود، چون رابطه عاشقانه آنها تمام شده دختر از او شکایت کرده است، اما مدارک به دست آمده چیز دیگری را نشان می‌داد.

دختری یک سال قبل با ماموران تماس گرفت و گفت مورد تعرض قرار گرفته است. او گفت: پسری از آشنایان، من را به خانه‌اش دعوت کرد و مورد تعرض قرار داد و تهدید به اسیدپاشی کرد.

ماموران با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پسر جوان را بازداشت کردند. سپس پرونده به دادگاه کیفری استان تهران رفت. دختر جوان به نام پریسا جزئیاتی از ماجرا را شرح داد و گفت: ساسان از آشنایان دور ماست و نسبت فامیلی دوری با هم داریم. او از من خواستگاری کرده بود، البته هنوز خانواده‌ها موضوع را نمی‌دانستند. یک روز ساسان مرا به خانه‌اش دعوت کرد و من هم قبول کردم. او مرا مورد تجاوز قرار داد. وقتی اعتراض کردم به من گفت حق شکایت نداری و اگر این کار را بکنی روی صورتت اسید می‌پاشم.

ادعای پریسا از سوی ساسان رد شد. پسر جوان گفت: پریسا با میل خودش به خانه ما آمد و من اصلاً اصراری به حضور او نداشتم. رابطه ما هم یک رابطه دوطرفه بود و پریسا خودش قبول کرد که با هم رابطه داشته باشیم.

به این ترتیب، ساسان از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد. این حکم مورد اعتراض پریسا قرار گرفت و او گفت حاضر به گذشت نیست و باید متهم مجازات شود. با توجه به اعتراض پریسا دیوان عالی کشور پرونده را مورد بررسی قرار داد و رأی صادره از سوی دیوان نقض شد؛ بنابراین یک بار دیگر شاکی و متهم پای میز محاکمه رفتند. شاکی این بار گفت: ساسان به من وعده ازدواج داد. او مرا به خانه‌اش کشاند. فکر می‌کردم کسی در خانه هست، چون ما رفت‌وآمد خانوادگی داشتیم. اینکه من به خانه آنها بروم اتفاق تازه‌ای نبود، اما ساسان به من تجاوز کرد و بعد هم تهدید به اسیدپاشی کرد. او به شدت من را کتک زد طوری که بدنم کبود شد. من حاضر به گذشت نیستم.

وقتی نوبت به ساسان رسید، او گفت: اتهام تجاوز را قبول ندارم. من و پریسا نسبت دوری با هم داریم و خانواده‌های ما رفت‌وآمد داشتند. در این رفت‌وآمد‌ها بود که عاشق هم شدیم و قرار بود ازدواج کنیم. اما بعد از مدتی فهمیدم آنچه نسبت به پریسا احساس می‌کردم عشق نبوده و یک هیجان بوده و فهمیدم اصلاً به لحاظ اخلاقی به هم نمی‌خوریم. برای همین به او گفتم پشیمان شدم و دیگر نمی‌خواهم به این رابطه ادامه دهم.

متهم گفت: بعد از این اتفاق بود که پریسا تصمیم گرفت از من شکایت کند، چون حاضر نشدم با او ازدواج کنم می‌خواهد از من انتقام بگیرد.

در پایان قضات وارد شور شدند و متهم را به خاطر رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال حبس به خاطر تهدید و ضرب و جرح محکوم کردند.

منبع: اعتماد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.