صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مردم با حضور خود در انتخابات، مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند و نشان دادند که به این نظام مردمی و ولایی پایبند هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد محمدرضا معصومی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳، اظهار کرد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات روز گذشته، نشان‌دهنده اعتماد مردم به مسئولان و متولیان امر بود که مردم با رأی خود به آن‌ها برای خدمتگزاری بیشتر و تلاش برای حل مشکلات کشور اعتماد کردند.

وی افزود: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، ثابت کردند که هنوز به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و حاضرند برای حفظ و حراست از این آرمان‌ها، فداکاری کنند.

امیر سرتیپ‌دوم معصومی با تأکید بر اینکه حماسه پانزدهم تیرماه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، تصریح کرد: این حضور پرشور مایه‌ امید و دلگرمی برای دوستداران نظام و یأس و ناامیدی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز گذشته، بار دیگر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، اذعان کرد: این حضور پرشور، قدرت و نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور به رخ جهانیان کشید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با اتکا به قدرت مردم، عدالت و رفاه را در جامعه گسترش دهد و حضور مردم در این رویداد سیاسی مهم، ضامن حفظ و استمرار این دستاورد‌ها و همچنین حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های پیشرفت و توسعه خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.