محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند

  • کد خبر: ۲۳۷۸۳۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: ۸۸ هزار و ۳۲۵ نفر از ایرانیان خارج کشور موفق به مشارکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن اسلامی با اشاره به مشارکت ایرانیان خارج از کشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با هماهنگی‌های خوبی که بین وزارت کشور و وزارت امور خارجه و تمهیدات لازم در نمایندگی‌های ایران در اقصی نقاط جهان انجام گرفت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۰۰ شعبه بیشتر از انتخابات سال ۱۴۰۰ برای اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور فعالیت داشتند.

وی آمار کل رای ایرانیان در خارج از کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را که در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شد ۸۸ هزارو ۳۲۵ رأی اعلام کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: از مجموع این آراء ۳۶ هزار و ۱۶۹ نفر به مسعود پزشکیان و ۵۰ هزار و ۲۰۶ نفر به سعید جلیلی رای داده‌اند.

اسلامی تعداد آرای باطله مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در شعب خارج از کشور را نیز یک هزار ۹۵۰ رای اعلام کرد و با قدردانی از حضور و مشارکت ایرانیان خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۱۳۶ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان انجام شد و مقایسه آماری نشان می‌دهد در انتخابات امسال ریاست جمهوری نسبت به سال ۱۴۰۰ چهاربرابر افزایش جمعیت رای دهنده ایرانیان خارج از کشور را داشته ایم.

وی افزود: حضور خوب ایرانیان خارج از کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی انجام شد که ما شاهد برخی موانع و مزاحمت‌ها در راه مشارکت ایرانیان در برخی از کشور‌ها از جمله تظاهرات وابستگان به استکبار بودیم، اما هموطنان عزیز به جهت اعتقاد به باور‌های ایرانی و انقلاب اسلامی بعضا از مسافت‌های طولانی خود را به پای صندوق‌های رای رساندند و در انتخابات اخیر مشارکت کردند و این نشان از آن دارد که ایران و ایرانی پایدار هست و در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->