صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد

  • کد خبر: ۲۳۸۰۵۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
رضا درویش گفت: وقتی جای دیگر چندین برابر ما به بازیکنان می‌دهد من راضی نمی‌شوم بازیکنم را نگه دارم.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها در نشست سالیانه صدور مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: امروز جلساتی برگزار شد. جلسه اول مربوط به مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی بود که موفق به کسب مجوز شدند. همچنین در این نشست شاخص‌هایی که فیفا برای لیگ جدید اعلام مشخص کرده، عنوان شد. باشگاه‌ها باید سعی و تلاش بیشتری داشته باشند تا این موارد را اجرایی کنند. سال به سال که می‌گذرد، شاخص‌ها وسیع‌تر و سخت‌تر می‌شوند. سال گذشته نسبت به الان شاخص‌ها خیلی راحت‌تر بود. به همین دلیل باشگاه‌ها باید خیلی بیشتر فعالیت کنند.

درویش ادامه داد: بسیاری از شاخص‌های مطرح شده در مورد مسائل سخت‌افزاری باشگاه‌هاست. در این موضوع، بخشی از ابعاد آن در اختیار باشگاه‌هاست. برای نمونه باشگاه‌هایی مثل ما و استقلال تنها ورزشگاه آزادی را برای برگزاری مسابقات خود در اختیار داریم. در جهت رفع معایب این ورزشگاه کار آنچنانی از دست ما بر نمی‌آید و یک کار ملی باید انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مفاد جلسه دوم عنوان کرد: جلسه دوم پیرامون سقف قرارداد‌ها و دستورالعمل‌های جدید بود که خداراشکر همه متفق‌القول بودیم که سقف قرارداد‌ها اتفاق خوبی است. به نظرم اگر سالیانه ۲۵ درصد به این سقف اضافه کنیم، چهار سال بعد این مبلغ به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسد و آیا این رشد و کیفیت فوتبال ما آنقدر تغییر کرده که قرارداد‌ها ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده است.

او با اشاره به عدم رشد کافی فوتبال ایران عنوان کرد: هنوز بازیکنان قدیمی ۱۰ سال پیش تیم ملی دارند کیفیت بالای خودشان را نشان می‌دهند. این نشان دهنده این است که فوتبال رشد نکرده و‌ای کاش با تورم رشد می‌کرد ولی چند برابر تورم رشد کرده است. یقین دارم که سقف قرارداد اگر فدراسیون فوتبال امروز ۱۰۰۰ میلیارد بگذارد، باز هم بازیکنان عین ۱۰۰۰ میلیارد را قرارداد می‌بندند! البته شاید ما مدیران هم مقصر باشیم که سطح توقعات را بالا بردیم. یک مدیری به من می‌گفت که بازیکنی ۲ میلیارد می‌گرفت و آمد تمدید کند، درخواست ۲۰ میلیارد پول کرد. آنقدر فوتبال ما رشد نکرده و باید تدبیری بیاندیشیم که باشگاه‌ها و فدراسیون کیفیت فوتبال را بالا ببریم. همه به دنبال بالا بردن سقف بودند من خدمت آقای نصیرزاده هم اعلام کردم که موافق نبودم و به نظرم می‌توانیم تعداد بازیکنان خارجی را بالا ببریم که قیمتشان ارزان‌تر در می‌آید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حمایت خودش از در اختیار داشتن بازیکنان خارجی بیشتر گفت: اگر بازیکن خارجی را بیشتر کنیم قیمت آن کنترل شده است و خیلی کمتر قرارداد می‌بندند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه استقلال و پرسپولیس با چند بازیکن صحبت کردند و شایعه شد که یک باشگاه صنعتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی به آن بازیکن داد، گفت: مبلغ را نمی‌توانم بگویم، چون باید مستند ارائه کنم ولی شما ببینید بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید که قرارداد ببندد و می‌گوید خیلی مشتاق است ولی قیمت قرارداد او ۳۰ میلیارد است و جایی دیگر تا سه برابر پیشنهاد می‌دهد، مشخص است که می‌رود. سقف قراردادی امسال ما ۲۰ میلیارد تومان به اضافه آپشن‌هاست.

او درباره پست اینستاگرامی دانیال اسماعیلی‌فر عنوان کرد: دیدم که یک پیامی برای من گذاشته و دو شب پیش با هم صحبت کردیم. او علاقه‌مند بود که برگردد و پیش قراردادی نوشته شده بود و نگران بود که اگر برگردد محروم شود. همانطور که گفتم وقتی جای دیگری چند برابر پیشنهاد می‌دهد امکان دارد که بازیکن راضی نشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با مدیرعامل سپاهان درباره رامین رضاییان صحبت کرده یا خیر؟ گفت: این جلسه ربطی به این مسائل نداشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.