نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی

  • کد خبر: ۲۳۸۰۸۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که ادامه همکاری‌اش با این باشگاه مشخص نیست این روزها در کمپ ناصر حجازی به تنهایی در حال تمرین اختصاصی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی اکنون در یک بلاتکلیفی محض با باشگاهش استقلال به سر می‌برد و به طور دقیق روشن نیست که فصل بعد در ترکیب آبی‌ها خواهد بود یا خیر؟! در همین حال مدیران باشگاه استقلال نیز اقدام به جذب دروازه‌بانی از کشور بوسنی کرده‌اند تا احیانا اگر مجوز بازگشت حسینی به تمرینات این تیم صادر نشد، بتوانند از دروازه‌بان خارجی استفاده کنند و فصل بعد بدون گلر نباشند. با این حال حسینی امیدوار است مشکلاتی که به وجود آمده در روز‌های باقی مانده حل شود تا او بتواند در تمرینات استقلال حاضر شده و یک فصل دیگر درترکیب این تیم باشد. حسینی برای اینکه آمادگی ذهنی و بدنی خود را از دست ندهد این روز‌ها در کمپ ناصر حجازی به طور اختصاصی در حال تمرین است.

حسینی به طور مداوم درکمپ حاضر می‌شود و تمرینات خود را پی می‌گیرد تا بعد از صدور مجوز بتواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد، اما اینکه چه زمان مجوز بازگشت آقای شماره یک صادر شود روشن نیست و برخی معتقدند که شاید حسینی با شروع تمرینات استقلال نتواند به این مهم دست یابد و چند هفته‌ای رسیدگی به برخی مشکلاتی که برای او به وجود آمده، طول بکشد.  

آنچه مسلم است مدیران باشگاه استقلال نیز باید به سرعت تکلیف این موضوع را مشخص کنند، اما درروز‌های اخیر مدیران آبی ترجیح داده‌اند کمتر پیرامون این ماجرا صحبت کنند تا همه چیز به شکل مطلوب و درارامش به نفع گلر آبی پیش برود و مجوز صادر شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->